torek, marec 18, 2008

Rada imam

- SONCE, ker me napolni z energijo. Kaj je lepšega kot zbuditi se v lep sončen dan? A ni krasno, ko te nagajiv sončni žarek poboža po nosu in te predrami?!
- GLASBO, ker mi polepša dan. Rada imam rock, ker je udaren, pop, ker gre hitro v uho, stari Jugo rock, ker sem rasla ob njem, Laibache, ker mi pomagajo, ko sem zatežene volje, Pankrte, ker so dobri, Gershwina, ker me zasanja, Kataleno, Mlakarja, MI2, (in mnoge druge), ker me spravijo v dobro voljo. In rada imam Elvisa. Ker je Kralj!
- AVTO, ker je moj in ker me odpelje kamor želim!
- PISANE NOGAVICE, ker so zabavne!
- POTOVANJA, ker na njih spoznavam nove kraje, energije, ljudi in običaje. In ko se vrnem domov, si vsakič znova rečem:" Srečna sem, ker živim v raju!"
- PRIJATELJE, tiste, ki živijo doma in tiste, ki so se raztepli po svetu, tiste, ki živijo v računalniku in tiste, ki živijo na papirju. Vse! Rada jih, ups, vas imam, ker mi pomagate, ko ne vidim izhoda iz teme. Takrat se vedno najde kdo, ki prižge vžigalico :) Sem vam že povedala kako lepo je brati vaše mejle? Pa čeprav so v njih neumnosti. Polepšajo mi dan!
- JEZIK, ker je del moje identitete. Rada imam kraško narečje, ker je lepo, ker ima tisti nemogoči GH in vse tiste W-je namesto O-jev. In rada imam Slovenski jezik. Ne, nisem rekla lublanš'no... Slovenščino!
- ČAJ, ker je dober, ker poživi in ker čudovito diši!
- BAZILIKO, ker izboljša okus jedem in ker bi bilo življenje brez nje pusto :)
- POLETJE, ker je toplo in sončno... in ker so takrat ljudje bolj veseli, zgovorni in imajo iskrice v očeh.
- KAVO, ker me dokončno prebudi in pripravi na napore delovnega dne!
- MORJE, ker je mokro, slano in brezmejno in mi daje občutek ugodja in svobode!
- BURJO, ker je faca, ko odpihne urejenim gospem klobuke z glav! Ker je samosvoja in ker odnese turobne oblake in razjasni nebo... in ker odpihne slabo voljo, težke misli in mi zbistri glavo!
- KRAS, ker sem tam doma. Ker je neprijazen in pust...ampak samo v glavah neprijaznih in pustih ljudi. Zame je raznobarven, vesel, kamnit, bel in nasmejan.... in MOJ!
- MAČKE, ker so tako iskrene v svoji neiskrenosti, ker so mehke, tople, kraljevske in pametne. Ker so mačke!
- ŽIVLJENJE, ker je mozaik vseh zgoraj naštetih stvari in še neomejene množice drugih, mogoče navidez nepomembnih, reči.

Ni komentarjev: