nedelja, marec 09, 2008

Deveti marec

Ne morem verjeti, nono, da sva natančno pred letom dni skupaj sedela na kavču v tvoji dnevni sobi. Praznoval si 90. rojstni dan in bil si obkrožen z ljudmi, ki so te imeli radi. In še te imamo. Od takrat, Nini, se je spremenilo toliko stvari. Pravzaprav ogromno.

Sredi poletja si odšel. Za vedno. Čeprav sem nekako bila pripravljena, in vem, da si bil ti tudi, se je moje življenje kar ustavilo za nekaj tednov, potem pa se je začelo vse odvijati z bliskovito naglico.

Ker nisi uredil stvari, kot bi bilo treba, nismo mogli obdržati stanovanja. Žal mi je. Zgodilo se je pač natanko tisto, česar si se bal.

Sprejela sem službo v Luksemburgu, ki je seveda ne bi, če bi bil še živ. Mogoče sem naredila napako. Verjetno sem jo res, ampak vseeno mislim, da se bo na koncu izkazalo, da le ni bila tako huda napaka. Veš nono, v teh časih je zelo težko živeti v Sloveniji.

Meni ni lahko, ko se bodo stvari uredilo, mi bo lažje. Še posebej ker vem, da si vseeno med ljudmi, ki te imajo radi!

PS.

Čeprav vem, da nisi ti tisti, ki straši Ljubo, temveč njena kosmata vest, je fajn, ker je vsakič bolj bleda!

3 komentarji:

Swed pravi ...

Tvoj nono je že vedu, kaj dela ... če mogoče ni to razvidno zdele, bo pa čez čas ;)

http://swedovadezelica.blogspot.com/search/label/Junaki

p.s.: kaj je tisto s strašenjem? :)

krasevka pravi ...

Ti imaš pa res dar pisanja!
Kaj je s strašenjem? Nekateri ljudje verjamejo v raznorazne stvari in moja Ljuba tetica je med njimi. In ker v času, ko je nono še živel, ni bila najbolj vzorna hčerka, si sedaj domišlja, da jo ponoči hodi strašit in ji pripoveduje določene stvari ipd. Kosmata vest! Jaz prav mirno spim, ker imam s pokojnim vse "pošlihtano".

Swed pravi ...

LOL faca nono :) Kaj ji pa pripoveduje? Kaka zmagovalna loto kombinacija bi bla čist ok ;)