sreda, marec 12, 2008

Kavč

Glede na moje pritoževanje in cmihanje je vsem že jasno, da trenutno živim v stanovanju, ki je (recimo tako) opremljeno le tretjinsko. Bo boljše. Ker potrebujem opremo, redno obiskujem spletne strani Ikee in listam spletne kataloge. Poleg opreme za svojo sobo, gledam tudi kaj bi sodilo v ogromno dnevno sobo. Kavč, seveda! Le kako nisem sama prišla do te ideje?!
Katera je prva stvar na katero pomislite ob besedi kavč? Ah, sploh ne vem, če hočem vedeti. Mene kavč asociira na televizor. Vas ne?!
Torej, trenutno se ubadam z mislijo kaj mi bo kavč, če ne mislim imeti televizorja. A ima postavitev kavča v dnevno sobo potemtakem sploh kakšen smisel? Namesto kavča bi si lahko namestila domačo telovadnico, mizo za biljard (no ja, no ja... saj ga vendar ne znam igrati), šivalni stroj... karkoli!!!
Mogoče bo pa moja dnevna soba malo posebna. En tak prostor namenjen izključno sprostitvi. Gugalnik, udoben ležalnik ali fotelj, mizica za kozarec in mrak. Morebiti lučka za branje knjig in nič novodobnih tehnoloških igrač....


Ah ja, kakšno barvo kavča mi torej priporočate za dnevno v kateri so tla temnosiva?

Ni komentarjev: