nedelja, januar 20, 2008

Si(V)Ol

Vsakič, ko prejmem SiOlovo položnico ali pa ko želim kaj od njih, se vprašam, zakaj, zavraga, še vztrajam kot SiOlova naročnica.

Glede na to, da je pri nas možen priklop na Amis, na Tuš, T2 in celo na kabelski net, jaz še vedno vztrajam in se izgovarjam, da je moj uradni email naslov pač na SiOlu in bi sedaj bilo rahlo nerodno, če izbrišem račun.

»Saj je lahko,« mi pravijo, »Vsem v svojem imeniku pošlješ mail z novim naslovom in je.« Enostavno… za tiste, ki imajo imenik. Jaz ga namreč nimam.

Pred mesecem dni sem se odločila, da je 40 evrov mesečno za linijo 2 MBs/348 kBs odločno preveč in zato sem poklicala na SiOl. Prijazen dečko mi je povedal, da za manj denarja dobim čisto spodobno linijo 5/2 MBs. Povedal mi je še, da bo v kratkem do nas priromala optika, do takrat pa lahko uživam v liniji 5/2. Bilo je pred prazniki, zato mi je rekel, da se bodo iz montaže oglasili v roku enega meseca. Ker se mi je zdelo to dosti, mi je pojasnil, da pač reče en mesec, v resnici pa to traje največ 14 dni.

Minil je Božič, prišlo je novo leto, pa še pravoslavni Božič in pravoslavno novo leto, SiOlovih ljudi pa od nikoder.

O ne, tako pa se ne bomo šli!

Prejšnji mesec sem vsak dan klicala SiOl, poslušala glasbo in obvestilo, da so vsi operaterji zasedeni, do onemoglosti. V četrtek se mi je končno nasmehnila sreča. Jaj!

Na SiOlovi strani se mi oglasi rahlo zdolgočasen ženski glas: »Dober dan.«

»Dan, a veste, mene zanima kaj je z mojo spremembo paketa. Teh vaših ljudi kar ni in ni.«

»Jaaaaa, kdaj ste pa naročili spremembo?«

»Decembra.«

»Sam mal…« Nekako se mi je zdelo, da mi ne verjame, da je že toliko časa.

»A mi poveste uporabniško ime?«

Povem uporabniško ime, potem pa tišina. Občasno slišim presekane besede in odmev tipkanja. Nič.

Čakam.

Čez nekaj minut se zopet javi deklič, ki mi prijazno (vav, kakšen preobrat) pojasni, da začuda mojega naročila niso obravnavali, čeprav so ga dali v montažo že 17 decembra. Kaj vse se živemu človeku pripeti! Ampak… zakaj vedno meni?!

Na koncu se mi že osladno prijazno zahvali za potrpežljivost in mi zagotovi, da bo osebno poskrbela, da bom dobila novo hitrost že naslednji teden

Sedaj čakam… in razmišljam, če ni čas, da bi SiOl spremenil ime v SiVOL. Ime, ki si ga zlahka zapomnimo, pa še tržili bi ga z lahkoto.

»A na SiOlu si?«

» Mater Si VOL!«

1 komentar:

Lea pravi ...

lol I like the (new) name. Heh, ti vsaj maš možnost izbire operaterja. Jaz sem nekak "obsojena" na Si(V)OL. Ampak zdej mi ga vsaj že neki časa ni ven vrglo, tko da se vsaj zarad tega ne smem pritoževat. So nam pa menda znižali naročnino za 2 ojrota, kar je za moje pojme še zmer precej dražje kot enaka povezava pri drugih operaterjih.

A so se ti zdej že nalimal doma?