sobota, julij 01, 2006

Ricardo je car!

Ah no, ne me tako zelo čudno gledati. Če se že včerajšnji tekmi nista izšli po mojih načrtih (saj vem, da so bile moje želje o zmagi Argentine nad Nemčijo zgolj utopija), je Portugalcem vseeno uspelo. Pa čeprav je proti njim igrala Anglija z najlepšejšim nogometašem v galaksiji. Angleži so izgubili po streljanju enajstmetrovk in po moje, je tak poraz najhujši. Da zmagaš v taki situaciji potrebuješ odličnega vratarja, razpoložene strelce in mnogo mnogo sreče.

Čisto na začetku sem si ogledala le eno ali dve tekmi, sedaj pa kar redno posedam pred TV. Najbolj nejevoljna sem, ko je edini program, ki prenaša tekmo kanal A. Tisti diletantski komentatorji mi najedajo živce. Prvi med enakimi je Klemenčič, ki si je očitno nekoč ogledal kakšno tekmo, ki so jo komentirali južnoameričani, saj se ob vsakem zadetku dere:«Gol! Goool! Goool! Gooool!«. Da bi pa povedal kaj pametnega, mu še na misel ne pride.

Ne se bat, tudi na nacionalki imajo cvetke. Mogoče sem čudna, vendar mislim, da je komentatorjem dovoljena pristranskost le v primeru, če igra tudi njihova reprezentanca. Včeraj je komentatorski butelj padel v delirij vsakič, ko so Italijani zadeli. Kaj pa novinarska objektivnost? Pa Slovanska složnost? Igrali so Italijani in Ukrajinci in gospodič kometator bi moral komentirati zgolj igro, ne pa se tako očitno postaviti na eno stran. Hahahaha, ali pa gospod Stare, ki je razlagal kar nekaj časa o tem kako eden od igralcev igra hokej že 10 let, sam jih pa šteje komaj 18 ali 19. Hokej?!

Ko sem že pri letih… Nogomet me je zopet spomnil kako je starost relativna. Letošnje svetovno prvenstvo je zadnje za vrsto asov, ki se poslavljajo. Figo. Zidane. Nedved. Larsson. Kahn. Van Der Sar. Verjetno čez štiri leta tudi ne bo več Ronalda, Beckhama… pa še veliko drugih. Komentatorji govorijo o Figu in Zidanu kot o dveh veteranih. Ostarelih nogometaših, ki se šlepata zgolj na račun stare slave. Pa niti ni res. Oba sta dokazala, da nista še za staro šaro. Hecno se mi zdi, da sta oba pri 34 letih »stara«, medtem pa poslušam o mega menendžerjih in direktorjih »rosnih« 35 let. Starost torej JE relativna.

*******
Včeraj mi je dan pokvarila novica, da so Bassa suspendirali in da ne bo mogel nastopiti na Touru. In to zato, ker je bilo njegovo ime omenjeno v telefonskem pogovoru med dvema Špancema, ki sta povezana z doping afero. Poleg Ivana so Tour dan pred začetkom zapustili še Ulrich, Mancebo, Sevilla in cela četa Špancev. Škoda. Že tako se je vedelo, da bo Tour drugačen brez Lance-a, sedaj pa še to!

Problem je, da je Tour de France zasebno podjetje in lastnik lahko samovoljno odloča, komu bo pustil nastopiti, in komu ne. V nasprotju z ameriškimi filmi, kjer si nedolžen, dokler ti ne dokažejo nasprotnega, tukaj velja, da so krivi, dokler ne dokažejo, da niso. Do takrat pa se bo o teh tekmovalcih pisalo, kot da so goljufi, da so uporabljali nedovoljene substance in krvno plazmo. Če jim bo uspelo dokazati, da niso vpleteni… ah, njihova imena bodo za vedno zaznamovana.

Ni komentarjev: